REGISTRACE ZÁKAZNÍKAZTRATILI JSTE HESLO? váš nákupní košík je prázdný • NÁKUPNÍ KOŠÍK 
OBUV-BOTKY pro vsechny - zdravotni, vychazkove aj.
CZ SK ÚVOD KATALOG AKCE SLEVY VÝPRODEJ SKLADEM AKTUALITY OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
KÓD
Veronika Mašínová
Adresa
CENTRUM ZDRAVÉHO OBUTÍ
Londýnská 108/3
Liberec 11
460 01
ČR
76391957
DIČ CZ7461282565
jsme plátci DPH
Telefon 604 778 685
Mobil Pouze SMS ozvu se zpět
Fax Otvírací doba Centra obutí
MSN út, stř a pá 10-14 hodin
.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY - FAQ:

. . .

Co znamená dostupnost u zboží?:

Dostupnost je počet dní, které potřebuji k tomu, abych vámi objednané zboží dopravila k sobě na sklad. Je uváděna v PRACOVNÍCH nikoliv kalendářních dnech a je orientační. Poté je zboží rozesíláno k vám.

 

Dostupnost je uváděna 14 dní, dneska je to přesně 14 dní a zboží nemám doma. Proč?

Dostupnost je předně uváděna v pracovních dnech nikoliv v kalendářních a je orientační. S tím je třeba při provádění objednávky počítat a nelze si po provedení objednávky napočítat 14 dní a očekávat, že zboží budete mít doma. I když se snažím objednávky vyřizovat a kompletovat co nejrychleji, na dostupnost zboží má vliv docela dost dalších faktorů, které neovlivním - např. inventury a dovolené u dodavatelů, různé svátky u zahraničních dodavatelů, rychlost odeslání objednávky dodavatelem, rychlost resp. naplněnost výroby a v neposlední řadě rychlost doručení (speciálně zahraniční doručování kolikrát vázne a např. v zimě je často komplikováno počasím). Proto dostupnost je ORIENTAČNÍ a je potřeba počítat s tím, že může být delší než je uváděno.

 

Jak poznám, že zboží je skladem?

U každé nabídky pod fotografií je uváděna buď dostupnost nebo je tam místo toho barevná ikona SKLADEM.  Všechno zboží, u kterého tuto ikonku uvidíte, je skladem k okamžité expedici.

 

Je možné získat nějakou slevu?

Ano, pokud se registrujete, pak od každé další objednávky máte stálou slevu na veškeré zboží 3% z běžných cen. Samozřejmostí jsou také různé slevy a akce během roku. Pokud se registrujete k odběru zpravodaje, získáváte přístup k unikátním (tajným) slevám pouze pro odběratele zpravodaje. Registrovat se k odběru můžete ZDE

 

Proč žádáte proplacení nákladů, když si u vás objednám zboží na dobírku a pak nevyzvednu?

Je to jednoduché.  Pokud si jako zákazník u mě vyberete zboží a objednáte, došlo mezi námi k uzavření kupní smlouvy a zde již platí zákonná pravidla. Mně zákon ukládá povinnost pro vás zboží obstarat a doručit vám ho, vám naopak zákon říká, že máte povinnost zboží převzít (viz Občanský zákoník §588 a §614). Pokud z mé strany nastanou nějaké potíže ve vykrytí vaší objednávky, vždy vás o tom informuji, jinak beru vaše objednávky vážně a po obstarání vámi objednaného zboží odesílám k vám. Když vy si jej nepřevezmete, tak nejen že porušujete zákon, ale díky tomu se mi balík vrátí zpět a kvůli vám mi vznikla škoda -  za každý odeslaný balík zaplatím nějaké poštovné, mám s ním práci a administrativu. Proto po vás poté žádám úhradu této škody,  zákon mi toto umožńuje.

Nejsem uzavřená, s mými zákazníky komunikuji, může se stát cokoliv (i na mé straně někdy vzniknou důvody, proč nemůžu objednávku vykrýt), je minimálně slušností dát mi vědět, že o objednávku již nemáte zájem (nepotřebuji znát vaše důvody)  než mě nechat balík odeslat. U mnohých z vás se bohužel setkávám s velikou nezodpovědností a praxe, že si objednáte a pak nevyzvednete je u vás hodně běžná a naprosto běžně praktikovaná. Je dobré si uvědomit, že odeslání vaší objednávky druhou stranu -  tedy mě - stojí ńejen peníze, ale i úsilí, čas, administrativu apod. A také, že když objednáte a nevyzvednete, ne že se nic neděje, ale porušujete tím zákon. Proto žádám úhradu nákladů spojených se zasláním nevyzvednuté objednávky.

V případě neuhrazení nákladů spojených s vracením zásilky ve stanovené lhůtě, předávám podklady mé firemní právničce Judr. Michaele Vosátkové, která bude váš případ a dluh již rešit za mě, v tom případě se samozřejmě náklady mnohonásobně zvyšují. Proto doporučujI úhradu včas, lépe tomu všemu předejít a objednávku případně včas stornovat.

 

Proč už nemáte ikonu z Heuréky Ověřeno zákazníky?

Odpověď by si zasloužila širší vysvětlení, každopádně důvodů je více, jedním z nich je celková koncepce Heuréky a její přístup k internetovým obchodům. Dalším důvodem jsou samotné recenze, které většinou byly hodně jednostranné, vytržené z kontextu a nejednou vyloženě nepravdivé (jedná se samozřejmě o ty negativní). Je mi naprosto jasné, že nemůžu uspokojit každého zákazníka, také se stane chyba z mé strany (ale je zajímavé, že takoví zákazníci většinou recenze nepíší a vyřídíme vše v klidu a na osobní rovině, nikoliv skrz hodnocení), ale skutečně většina negativních hodnocení můj obchod poškodila. Např. udělit negativní hodnocení z důvodu, že jsem neobržel zboží do 10 dnů (to je doba, po které vám z Heuréky příjde dotazník k vyplnění) a přitom:

* jsem věděl, že zboží je na výrobu a za 10 dní opravdu nebude a s tímto vědomím jsem zboží také objednával a byl o tom informován při potvrzení objednávky,

* mi zboží leží již týden nevyzvednuté na poště, o odeslání jsem byl informován, sice to nevím, ale nenapíšu, že zboží postrádám, místo toho udělím negativní komentář a tímto obchod informuji, že nejsem spokojený, přestože chyba je na mé straně,

* objednávka byla stornována, byl jsem o důvodech informován, bylo mi nabídnuto náhradní řešení, vím tedy, že zboží neobdržím nejen do 10 dnů, ale nikdy a přesto napíši negativní hodnocení z důvodu, že jsem zboží neobdržel (nikoliv, že mi byla objednávka stornována, např.).

Atd. atd.

Bohužel se nemůžu nijak proti těmto hodnocením bránit, můžu se k nim vyjádřit, ale skóre hodnocení a co víc, reputaci obchodu, mi to nevrátí a nějak mi už došla síla se k těmto hodnocením vyjadřovat a zabývat se jimi.  Jsou pro mě důkazem, že je pro veřejnost těžké komunikovat přímo, zeptat se (což v mnoha případech prostě jen stačí), seznámit se s Obchodními podmínkami obchodu a nebo s Dodacími lhůtami, zkrátka jednat přímo a čestně a být prostě jen člověkem, chyba se stát může, na mé i na vaší straně, ale všechno je řešitelné a jak trefně poznamenala jedna ze zákaznic: "Mám snad pusu, tak se zeptám a vždyť jsou to jen boty."

Přeji vám zákazníkům, jen spokojenost s nákupem u mě, opravdu se o to snažím a když něco nevýjde, mrzí mě to, ale jsou věci, na které zkrátka velký vliv nemám (rychlost doručení, rychlost výroby, náhlé doprodání vzoru nebo velikosti u dodavatele apod.), ale vždy se snažím, abych pro vás byla ta, ke které se rádi vrátite.

 

Nejde mi udělat objednávku, co s tím?

Systém provedení objednávky je velmi jednoduchý, stačí vložit zboží do košíku, pak úplně nahoře na stránce na liště kliknout na nápis NÁKUPNÍ KOŠÍK, kterým se dostanete přímo do nákupního košíku a k položkám, které jste do něj vložili. Tam obsah košíku zkontrolujete, hned pod tím navolíte Způsob doručení a Platby a pod tím vyplníte Kontaktní formulář (položky označené hvězdičkou jsou povinné). Poté úplně dole kliknete na PŘEJÍT K REKAPITULACI A POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY.  Tím vám naběhne celkový přehled objednávky k poslední kontrole, stačí jen zaškrtnout Souhlas s Obchodníma podmínkama a odkliknout POTVRDIT REKAPITULACI A DOKONČIT OBJEDNÁVKU. To je celé, poté vám příjde cca do 10 minut (obvykle vzápětí) potvrzující mail do vaší e-mailové schránky. 

Pokud by v procesu objednávky něco selhalo a vám se to opravdu nepodařilo, nezoufejte, vezměte telefon a pošlete mi SMS na 604778685. Nebo napište e-mail, kde uvedete své jméno a adresu a položky, které chcete objednat, objednávku pak vytvořím za vás a odešlu vám ji na mail. Případně využijte formulář Dotaz na zboží pod položkama, které jste si chtěli objednat a udělejte objednávku takto.

 

Odeslal/a jsem objednávku, ale nepřišel mi potvrzující mail. Co mám dělat?

Potvrzující mail o provedení objednávky přijít musí. Pokud jej nemáte, ale máte dojem, že proces objednávky proběhl v pořádku, pak jako první zkontrolujte Spam, to je opravdu nejčastější důvod, že objednávku, resp. její rekapitulaci, v mailové poště nemáte. Vlastně máte, ale skončila ve Spamu a mnoho z vás na tuto složku zapomíná. Takže určitě koukněte nejdříve tam. A také do složek Promo na Seznamu nebo Hromadné na Gmailu.

Pokud tam nebude, pak je potřeba řešit, mohla nastat softwarová chyba a objednávka se neodeslala. Nejjednodušší je poslat mi SMS (604 778 685) nebo e-mail a dotázat se, zda o objednávce vím, zda ji mám. Zkontroluji a pokud ji mít nebudu, spojím se s vámi a dořešíme.

Nebo pokud zjistíte, že mail s rekapitulací objednávky opravdu nemáte, můžete objednávku rovnou udělat znovu, Nebojte se, pokud najdu v systému od vás 2 úplně stejné objednávky, spojím se s vámi a ujistím se, že chcete zboží jen jednou.

 

Je možné si zboží u vás vyzvednout osobně?

Ano. Toto je častá prosba a proto jsem se rozhodla zřídit pro vás novou provozovnu. Její oficiální provoz bude zahájen 1.9.2012. Bude to tzv. Centrum zdravého obutí, kde kromě možnosti si osobně vyzvednout svou objednávku z e-shopu, budete mít možnost konzultovat a poradit se o vhodném zdravotním obutí pro vaše nohy a potřeby, ráda vám předvedu a odprezentuji nabídku hlavních partnerů a výrobců zdravotní obuvi, najdete zde i vzorkovou prodejnu, takže si mnoho z bot budete moci prohlédnout a odzkoušet v reálu. Také mám výrobce zdravotních pantoflí a sandálů, který vám umožňuje si navrhnout botku podle vašich představ, takže spolu můžeme vytvořit barevně i designově botu podle vašeho vkusu a nálady :-) Samozřejmostí bude také přímý nákup ze skladových zásob.

 

Uplatňuji u vás reklamaci / vrácení zboží, poslal/a jsem balík na dobírku, proč jste mi ho obratem vrátili zpět?

Veškeré smlouvy uzavřené pomocí komunikace na dálku upravuje Občanský zákoník a je tedy nutné se jím řídit i v oblasti uplatňování reklamace nebo výměny zboží. Pokud posíláte zpět boty na kterých se vyskytla vada, ať už rovnou z výroby nebo během užívání v zákonné lhůtě 2 let, není možné si nechat zaplatit za boty, které jsem ani neviděla a nedat mi žádnou šanci si zboží prohlédnout a k reklamaci se vyjádřit. Nejen, že je to protizákonné, ale i nelogické. Když půjdete do kamenné prodejny reklamovat obuv, také neřeknete, aby vám nejdříve zaplatili a teprve pak jim dovolíte si obuv převzít.  Není také možné si sám stanovovat cenu dobírky, že si zkrátka řeknete, tak a já chci tolik a tolik peněz a s tím mi balík zašlete. I vracení peněžních prostředků se řídí zákonem, jiná částka je při uznané reklamaci (pokud nejde botky opravit nebo vyměnit za nové),  jiná částka je při vracení ve 14 denní lhůtě.

Postup je tedy jednoduchý, reklamovanou obuv zabalte, pošlete na mou adresu, ideálně mi dejte vědět předem, že zasíláte reklamaci, dovnitř vložte fakturu a krátký popis reklamované vady. Po převzetí balíku se s vámi spojím, na posouzení reklamace jsou ze zákona 3 dny - tedy na posouzení toho, zda se vůbec o reklamaci jedná, zda je oprávněná a pokud ano, pak mi zákon udává 30 dní na vyřízení.

Tedy vždy, při zasílání balíků ke mně, platí, že nejdříve si zkontroluji obsah zásilky a teprve poté případně vracím peníze a to vždy podle pravidel daných zákonem, nikoliv svévolně na základě vaší nebo mé úvahy. Tedy balíky zaslané na dobírku nikdy nebudou převzaty a budou vám vždy vráceny zpět.

 

Zboží mi nevyhovuje, chci jej vrátit ve 14 denní lhůtě, jak mám postupovat?

Více najdete ZDE.

Pokud vám zakoupené botky (či jiné zboží) z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte právo jej do 14 dnů od obdržení vrátit zpět. Postup je jednoduchý. Boty zabalte, pokud jsou balené v originál krabici, která je součástí zboží, prosíme nepoužijte ji jako transportní obal, tedy nepište na ni adresu a nelepte štítky, ale zabalte ji do papíru nebo vložte do igelitového pytle. Dovnitř zásilky vložte formulář o Vrácení / reklamaci / výměně - vyplnit ho a vytisknout můžete zde - FORMULÁŘ.  Pokud nemáte možnost tisku, stačí dovnitř zásilky vložit buď fakturu, kterou jste se zásilkou obdrželi a přímo na ní napsat, že vracíte zboží a číslo účtu, kam chcete peníze za zboží poukázat. Případně vložte do balíku vlastní průvodní dopis, důležité je, aby obsahoval vaše jmémo, adresu, telefon, popř. e-mail, doůvod vrácení a číslo účtu. Pokud účet nemáte, napište, že žádáte vrátit peníze složenkou na adresu.  Zboží nikdy nezasílejte na dobírku, ale také ne jako obyčejný balík (pokud by se ztratil nebo poškodil, nedostali byste žádnou náhradu), je potřeba poslat buď jako Doporučenný balíček ( do váhy 2 kg a hodnoty zboží do 500,-Kč) nebo jako Cenný balík (hodnotu pojištění, tedy cenu balíku určíte sami podle ceny nakoupeného zboží). Po obdržení zboží překontroluji, zkontroluji dodržení 14 denní lhůty a pokud bude vše v pořádku, do 10 dnů vám vrátím peníze za zboží zpět (nevracím poštovné, jsou započtenu náklady spojené s vracením zásilky).

Vracené zboží zasílejte na adresu:

CENTRUM ZDRAVÉHO OBUTÍ

Londýnská 108/3

46001 Liberec 11

 

Nedaří se mi s vámi spojit telefonicky, co mám dělat:

V současné době opravdu nejsem k telefonickému zastižení. Tento e-shop vedu sama s plnou péčí o 3 děti jako samoživitelka a k tomu mám další projekty, na kterých pracuji. Mým cílem je zajistit nejen bezproblémový chod e-shopu a vše kolem vyřízení objednávek k vaší spokojenosti, ale také se potřebuji věnovat dětem a dalším projektům. Znamená to na jedné straně přesnou organizaci dne a povinností, aby vše šlapalo a já se z toho nezbláznila :-), na straně druhé nikdy nevím, co se kde vyvrbí, co budu muset řešit, kam jít apod. Proto jsem se rozhodla v tomto období k férovému přístupu. Než abyste volali a byli rozladění nebo naštvaní, že vám telefon nezvedám, jsem tu pro vás v jiné podobě. Protože funguji především jako elektronický obchod (e-shop), preferuji také elektronickou komunikaci, kterou mohu vyřizovat i večer nebo o víkendech (kdy nemám děti u sebe ;-)), takže pokud je to z vaší strany jen trochu možné, prosím o zprávu přes e-mail, odpovím nejdéle do 72 hodin.

Nebo mi napište SMS, odpovím nebo zavolám zpět, není problém. 

 

Přišla mi od vás na můj e-mail automatická odpověď, proč?

Ano, na veškerou příchozí e-mailovou poštu mám nastavenu automatickou odpověď a to z důvodu, že to považuji pro zákazníka za přínosný - v dnešní době již - standart, protože takto máte jistotu a zprávu, že váš e-mail ke mně byl opravdu v pořádku doručen. Každým e-mailem se zabývám a odpovídám, nejsem robot, proto prosím neočekávejte odpoveď obratem, nicméně snažím se odpovědět nejdéle v horizontu cca 48-72 hodin.

 

Potřebuji pro zaměstnavatele k proplacení doklad podle přesných náležitostí, vyhovíte mi a vystavíte mi doklad tak, jak potřebuji?

Ano, není probém vystavit fakturu např. zjednodušeně na pracovní obuv a celou zaplacenou částku nebo např. dvě faktury, jednu na obuv k proplacení a druhou zvlášť na poštovné. Nebo pokud vám např. zaměstnavatel přispívá částkou 1000,-Kč a vaše zdravotní obuv stojí 1200,-, vystavím opět dvě faktury, jednu na částku 1000,-Kč k proplacení a druhou na zbytek. Nebo pokud nakupujete společně s kolegy do jedné objednávky / zásilky, ale potřebujete každý svou fakturu, vystavím třeba 3 jednotlivé faktury, ale zboží zašlu najednou v jedné zásilce. Ráda vám a vašim zaměstnavatelům výjdu vstříc a vystavím potřebný doklad. 

 

Nevím, jaké boty vybrat, jsem bezradný.

Je mi jasné, že nabídka e-shopu je rozsáhlá a při váběru se můžete dostat do úzkých, které boty by pro vás byly ty nejlepší. To je v pořádku, stává se to mnohým :-) Myslím na vás a proto jsem pro vás připravila 3 cesty, jak se dostat k důležitým informacím, které vám váš výběr usnadní a pomohou vám v rozhodování:

  1. Začněte tím, že si stáhnete e-book zdarma, kde mapuji 3 základní otázky, na které je potřeba si odpovědět, než začnete vybírat. 
  2. Vyberte si z menu v levém sloupci ikonu Výběr dle vady nohou a pokud víte, jak na tom vaše nohy jsou a jaký druh bot potřebujete, usnadní vám tento rozcestník hledání, dostanete se rychle k těm botám, které potřebujete. 
  3. Pokud netušíte aktuální stav vašich chodidel, nebo byste si rádi pořídili boty, které budou přesně pro vaše nohy a potřeby a nechcete střílet naslepo, určitě investujte do Analýzy chodidel, kde pomocí podrobného návodu zkontrolujete svoje nohy, jejich současný stav, změříte stupně klenby i halluxů, zjistíte svůj typ nohy a podle zjištěných informací vám podrobná závěrečná zpráva ukáže, co přesně máte se svýma noha nyní dělat, na co se zaměřit, jak řešit přetěžování a případné deformity a také, jaké boty potřebujete a kterým byste se měli vyhnout. Na analýze jsem pracovala několik měsíců a je to jedinečný produkt pro mé zákazníky a zájemce o zdarví nohou. Jediná v ČR i SR. 

 

.