REGISTRACE ZÁKAZNÍKAZTRATILI JSTE HESLO? váš nákupní košík je prázdný • NÁKUPNÍ KOŠÍK 
OBUV-BOTKY pro vsechny - zdravotni, vychazkove aj.
CZ SK ÚVOD KATALOG AKCE SLEVY VÝPRODEJ SKLADEM AKTUALITY OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
KÓD
Pavel Kuča
Adresa
U Sýpky 514/31
Ostrava
71900
ČR
48788082
DIČ CZ7110065556
jsme plátci DPH
.

ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ

. . .

V případě, že se vám nedoručí automaticky vygenerovaný mail potvrzující odeslání vaší objednávky ke mně do obchodu:

* zkusit udělat objednávku znovu a třeba se to teď podaří

* odeslat e-mail na info@obuv-botky.cz a udělat objednávku takto (stačí specifikovat název zboží, počet kusů, napsat cenu uvedenou na stránkách obchodu, připojit adresu a způsob platby a doručení)

* poslat mi SMS - 604 778 685

* prostě mě jen informovat, že nastal problém při dokončení objednávky a já to s vámi už "dotáhnu" :-)

 

V případě, že přišla zásilka poškozená:

Kontaktovat dopravce a sepsat s ním reklamaci, tedy jednoduše vzít celý balíček a donést ho na nejbližší poštu a sepsat protokol o zjištěné škodě. Lhůta je ze zákona 3 dny od převzetí zásilky.

Také mě informujte, že nastal problém.

 

V případě, že zásilka má být už dávno u vás:

Kontaktujte mě, je potřeba uvést VS objednávky a jméno, abych dohledala číslo vaší zásilky a zjistím, kde se zásilka nachází.

* v případě naprosté ztráty vyřídím reklamaci, počítejte prosím s tím, že peníze za ztracený balíček vrátím do cca 2 měsíců od odeslání zásilky a to z toho důvodu, že pošta má na doručení zásilky 30 dní, pokud po uplynutí této lhůty není stále doručena, je teprve možné sepsat reklamaci. Vyřízení reklamace také Poště nějaký čas trvá a i já čekám na její konečné vyjádření. A v neposlední řadě, ještě čekám na vyplacení peněz za ztracenou zásilku a ty teprve poté poukazuji zpět k vám. Takže opravdu raálný čas je cca 60 dní.

* v případě obchodně vypjatého času Vánoc vás prosím o strpení, je naprosto běžné, že v době Vánoc jsou zásilky doručovány i dost dlouho nebo uvíznou na některém z přepravních dep.

 

V případě, že nejste s obsahem zásilky spokojeni:

Nebýt smutný :-) tohle se zkrátka stává, že např. obuv přesně nepadne, odstín červené nakonec neladí se sukní nebo že ta zelená je víc ostrá, než jste si mysleli. Jednoduše mi dejte vědět, že obsah zásilky není podle vašich představ a odešlete zpět na sídlo firmy - tj. Veronika Mašínová, Centrum zdravého obutí, Londýnská 108, Liberec 11, 46001.  Do 10 dnů od obdržení a zkontrolování zásilky vám poukáži zpět peníze na váš účet. Nebo - pokud si přejete třeba jinou barvu - vám zašlu výměnou zboží jiné. NUTNOSTÍ JE MĚ PŘEDEM INFORMOVAT, NA SÍDLO FIRMY CHODÍ I JINÉ ZÁSILKY A POKUD O VAŠÍ PŘEDEM NEVÍM, PŮSOBÍ MI TO KOMPLIKACE. Děkuji. Můžete využít i  formuláře, pro vrácení ZDE a pro výměnu TADY.

 

V případě, že se vyskytne na výrobku vada:

Ze zákona se na veškeré nabízené zboží v obchodě OBUV-BOTKY vztahuje záruka 24 měsíců, pokud se tedy vyskytne nějaká vada, informujte mě prosím a zašlete zboží ke mně s průvodním dopisem popisujícím vadu. Zboží nezasílejte na dobírku, zásilka nebude převzata, ale vrácena zpět k vám, zboží k reklamaci (výměně, vrácení) se posílají dle zákona vždy bez dobírky! Reklamace vyřizuji do 30 dnů od převzetí zásilky.

 

V případě, že se u vás změní situace:

Stane se, že si nakonec svou koupi rozmyslíte, dostanete se do finanční tísně či cokoliv jiného. Většinu zboží pro vás objednávám a je tedy několika denní prostor než zásilku odesílám k vám. Pokud se tedy u vás změní situace, dejte mi prosím jen vědět, že objednávku rušíte. Protože v případě, že už zboží nechcete a já to nevím a zásilku odešlu a vy to řešíte tím, že ji prostě tiše a neslyšně nepřevezmete a ona se vrátí zpět, vystavujete se ze zákona postihu a to, že mám právo žádat od vás proplacení prokazatelně vzniklých nákladů spojených s odesláním zásilky k vám. Toto se tedy týká jen zásilek odeslaných na dobírku. Občanský zákoník říká, že každá vámi odeslaná objednávka je brána jako závazná, můžete ji kdykoliv zrušit před odesláním  zásilky, ale v případě, že je již odeslána, máte povinnost tuto převzít a zaplatit. Můžete pak obratem vrátit v zákonné 14 denní lhůtě, ale máte povinnost ji převzít. Upozorňuji tedy, že pokud zásilka zaslaná na dobírku nebude převzata, budu požadovat uhrazení poštovních nákladů a trvám na tom a myslím to vážně, tedy v případě neuhrazení podstupuji společnosti pro vymáhání dluhů.

.