REGISTRACE ZÁKAZNÍKAZTRATILI JSTE HESLO? váš nákupní košík je prázdný • NÁKUPNÍ KOŠÍK 
OBUV-BOTKY pro vsechny - zdravotni, vychazkove aj.
CZ SK ÚVOD KATALOG AKCE SLEVY VÝPRODEJ SKLADEM AKTUALITY OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
KÓD
Pavel Kuča
Adresa
U Sýpky 514/31
Ostrava
71900
ČR
48788082
DIČ CZ7110065556
jsme plátci DPH
.

JAK NAKUPOVAT

. . .

Systém nákupu v elektronickém obchodě OBUV-BOTKY je velmi jednoduchý a v mnohém se neliší od způsobu nákupu v jiných e-shopech.

 

Na úvod máte na výběr, zda se zaregistrujete nebo ne. Tohle rozhodnutí je jen na vás a na kvalitu a průběh nákupu nemá vliv. ALE :-) registrací získáváte větší přehled o svých nákupech u nás, máte přehled o svých předešlých objednávkách a následný nákup je jednodušší (většinu údajů máte již předvyplněno). Od určitého počtu objednávek máte také možnost získat od nás svoji osobní slevu na každý další nákup. Registrovat se do obchodu můžete ZDE.

 

K orientaci v obchodě slouží levé menu, kde máte přehledně uspořádaná oddělení obchodu s jednotlivými pododděleními a nebo můžete také využít ikonový rozcestník na hlavní straně (jednodušše klikněte na hlavičku - logo stránky nahoře a jste tam).

 

K orientaci v jednotlivých odděleních využijte přehledu umístěného vždy nahoře na stránce -viz příklad z oddělení Dámská obuv:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  VŠECHNA ODDĚLENÍ | DÁMSKÁ OBUV | PÁNSKÁ OBUV | DĚTSKÁ OBUV | Obuvnické doplňky

VŠECHNY ROZMĚRY | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To, co je červeně, znamená, kde se nacházíte. Pokud nechcete například VŠECHNY ROZMĚRY, stačí prostě kliknout na číslo velikosti, kterou chcete a zobrazí se vám veškerá dámská obuv ve vámi zvolené velikosti. Pokud chcete filtrovat ještě více, můžete např. kliknout na kategorii barevné holínky a zobrazí se vám veškeré barevné holínky ve vámi zvolené velikosti atd. Vyzkoušejte přímo zde, klikněte např. na velikost 39 a octnete se v oddělení Dámská obuv a uvidíte veškerou dámskou obuv aktuálně nabízenou v našem obchodě ve velikosti 39 :-)

 

V jednotlivých odděleních je zařazeno zboží, kliknutím na fotografii se vám zobrazíí bližší informace a popis. Je také dobré a důležité využít informace v pravém menu (sloupci), kde naleznete tabulky velikostí, piktogramy a jiné důležité informace, které doplní vaši ucelenou představu o výrobku.

 

Pokud se vám některý výrobek líbí, ale nejste si něčím jisti nebo potřebujete více informací, využijte formulář Dotaz na zboží pod každým jednotlivým inzerátem / fotografií. Nejdéle do 24 hodin se vám ozveme s odpovědí.

 

Pokud jste se rozhodli výrobek zakoupit, odstartujete nákupní proces :-) :

1) Kliknutím na ikonu košíku  vložíte vámi vybrané zboží do virtuálního košíku. Obsah tohoto virtuálního košíku můžete vidět v pravém horním rohu. Do košíku vložíte vše, co jste si v obchodě OBUV-BOTKY vybrali a vše stále můžete sledovat v pravém horním rohu.

2) Pokud jste s výběrem spokojeni nebo  potřebujete obsah košíku upravit, stačí kliknout na nápis NÁKUPNÍ KOŠÍK v pravém horním rohu a celý obsah košíku se vám přehledně zobrazí. U každé položky máte malou ikonku obráceného červeného košíku , kliknutím na ni položku odeberete.

3) Pokud jste s obsahem košíku spokojeni a máte vše, co jste chtěli nakoupit, nastává další fáze a to vyplnění údajů  a podkladů pro objednávku. I v této chvíli je vám nabídnuto, zda se chcete registrovat či nikoliv.

4) Vyplníte vaše údaje, adresu, případně doručovací adresu (pokud je jiná než vaše bydliště, např. chcete zboží doručit do práce apod). A kliknete na okénko PŘEJÍT NA DALŠÍ KROK OBJEDNÁVKY.

5) Zvolíte způsob doručení (Česká pošta balík nebo kurýr EMS) a zvolíte i způsob platby (buď platba předem na účet, nebo doručení na dobírku).

6) Vše vám systém ještě nabídne ke konečné kontrole, máte možnost připojit Poznámku pro nás a pokud jste spokojeni a vše jste vyplnili správně, zaškrtnete souhlas s Obchodními podmínkami obchodu a odkliknete okénko ODESLAT OBJEDNÁVKU.

7) Tímto odešlete objednávku k nám, do 5-ti minut vám příjde automaticky vygenerovaný potvrzující e-mail o tom, že vaše objednávka byla v pořádku zaregistrována u nás v obchodě. Pokud by se tak nestalo, znamená to jediné - problém :-( a je jasné, že obchod o vaší objednávce neví. V tom případě nás kontaktujete přímo na e-mail info@obuv-botky.cz nebo na telefoně 604 778 685 a věc spolu v klidu a jednoduše dořešíme.

 

S našimi zákazníky komunikujeme a respektujeme, že mají právo vědět, jak to s jejich objednávkou vypadá. Z toho důvodu máte možnost stav své objednávky sledovat, odkaz na to je připojený na konci automaticky vygenerovaného e-mailu. Druhy stavů objednávky:

1) PŘIJATA  - vaše objednávka byla úspěšně přijata a zaregistrována do našeho obchodu

2) VYŘIZUJE SE - toto je druhý velmi důležitý stav vaši objednávky, pokud je vše skladem nebo u dodavatele, prostě se jen váš stav z Přijata změní na Vyřizuje se a dle uvedených dodacích lhůt vám bude odeslána. V případě, že něco skladem není nebo není možné dodat třeba ve vámi zvoleném barevném odstínu, je v této fázi vždy doplněna informace pro vás, co se děje a jak máme dál postupovat. Proto prosíme vždy pozorně čtěte a hledejte případnou zprávu od nás při změně stavu z Přijata na Vyřizuje se. Tato zpráva je vždy zobrazena hned v úvodu a dobře viditelná.

3) Pokud potřebujeme s vámi komunikovat a nebo vám sdělit nějaké informace, vždy k tomu využíváme právě vaše objednávky a dopisujeme vám tam potřebné informace. V této fázi stále zůstává stav vaši objednávky VYŘIZUJE SE.

4) ZAPLACENA - pokud zvolíte platbu předem na účet a vaše platba k nám dorazí, ale ještě čekáme na zboží od dodavatele, informujeme vás o přijaté platbě změnou na stav Zaplaceno.

5) ODESLÁNA - v momentě, kdy jsme vaši zásilku vypustili na cestu k vám, podáváme vám o tom zprávu změněním stavu na Odeslána.

6) STORNOVÁNA - v případě, že došlo k problému, nelze vaši objednávku vykrýt nebo si sami přejete objednávku zrušit, změníme stav na Stornována.

7) V případě reklamace nebo výměny měníme stav na REKLAMACE nebo VÝMĚNA.

 

O každé změně stavu objednávky jste informováni přímo na vámi zadaný e-mail, nebo můžete využít odkazu na konci automaticky vygenerovaného e-mailu po odeslání vaší objednávky k nám do obchodu a pokud jste se registrovali, můžete stav své objednávky sledovat přímo z vašeho účtu zde v obchodě OBUV-BOTKY.

 

V případě jakéhokoliv problému nebo dotazu nás neváhejte kontaktovat na e-mail info@obuv-botky.cz nebo na telefoně 604 778 685.

 

Obuv skladem je označena buď nápisem nebo ikonou - 

 

 

 

.